Partnerorganisaties

De Regenboog werkt met een aantal partnerorganisaties om het onderwijs zo optimaal mogelijk aan te bieden aan onze leerlingen.

Partnerorganisaties

Dankzij de docenten van Cultura ontdekken onze leerlingen vakken als drama, muziek, dans en creativiteit. De juffen en meesters van Cultura geven zelf les op onze school. Deze samenwerking zorgt voor nóg beter onderwijs.

Partnerorganisaties

Iedere ouder heeft wel eens een vraag over gezond opvoeden en opgroeien. Op onze school kunt u daarvoor terecht bij Marijke Veenstra, onze School Maatschappelijk Werker via Jeugd en Gezin. Zij geeft op een begrijpelijke manier antwoord op al uw vragen. Ook denkt ze mee over een mogelijke oplossing. Marijke is om de week op donderdagmiddag op school om al uw vragen te beantwoorden. In de nieuwsbrief staan haar contact gegevens.

Partnerorganisaties

Heeft een kind speciaal basis onderwijs nodig? Dan komt Samenwerkingsverband Rijn & Gelderse Vallei in beeld. Binnen ons samenwerkingsverband hebben scholen voor regulier basisonderwijs, speciaal basisonderwijs (sbo) en speciaal onderwijs (so) afspraken gemaakt over hoe we vorm geven aan passend onderwijs. De mogelijkheden van het kind is daarbij altijd ons uitgangspunt. SWV Rijn & Gelderse Vallei is voor scholen in de gemeenten: Barneveld, Ede, Renswoude, Rhenen, Scherpenzeel, Veenendaal en Wageningen.

Partnerorganisaties

Niet alleen lezen, rekenen en taal zijn belangrijk. Uw kind leert ook over de natuur en de wereld om hem heen. Daarom krijgt hij les in wereldoriëntatie. Deze lessen ondersteunen we met excursies van Het Groene Wiel. Zo komt de wondere wereld buiten de school ietsje dichterbij.