Over de organisatie

Op SBO De Regenboog kijken wij goed naar wat kinderen nodig hebben om zo goed mogelijk te kunnen leren.

Wij willen dat kinderen voelen dat ze bij ons:

• Erbij horen, mee mogen doen.
  • Zien dat ze dingen kunnen en daar plezier in hebben.
  • Merken dat ze dingen kunnen, dat er naar hun ideeën geluisterd wordt.

Zo helpen wij kinderen bij het groeien in hun zelfvertrouwen en het ontdekken van hun talenten.

Schoolregels

Voor een goede en veilige sfeer en organisatie op school hebben we schoolregels nodig en maken we afspraken met de kinderen.

Bij te veel regels zie je vaak door de bomen het bos niet meer. Daarom hebben we dit teruggebracht naar 3 basisregels.
Deze regels hangen duidelijk zichtbaar in iedere klas en door de hele school.

Onze leerkrachten zorgen elke dag in de groep voor uw kind. Zij doen dit niet alleen, maar samen met andere juffen en meesters die kinderen in kleine groepjes of alleen begeleiden.

Uw kind krijgt elke dag in de groep les en zorg van de leerkracht in de groep. Daarnaast zijn er lessen en begeleiding in kleine groepen met andere juffen en meesters.

Ook interessant

IdentiteitBeleid